McDonald’s se reinventează ca să nu piardă clienți

0
281

McDonald’s se reinventează ca să nu piardă clienți

McDonald’s încearcă să îşi reînvie business-ul.

McDonald’s vrea să-şi recâştige clienţii şi schimbă strategia de creştere a păsărilor din fermele furnizoare de ouă. După ce un jurnalist a scos la iveală modul în care ele erau crescute. Dar și înghesuite în cuşti şi maltrate de către îngrijitori.

McDonald's se reinventează ca să nu piardă cliențiDezvăluirile au mai arătat faptul că grupul injecta puii cu antibiotice pentru a-i face să crească mai repede. Gigantul fast-food a recunoscut acuzaţiile şi a promis că va lua măsuri în acest sens.

CEO-ul companiei, Steve Easterbrook, nu pare să fie omul sloganurilor. Este mai degrabă un tehnocrat raţional decât un şef de temut. Scrie publicaţia Fortune, care mai adaugă că acesta are două principii pe baza cărora face angajări.

McDonald's se reinventează ca să nu piardă cliențiAstfel sugerând că dincolo de aparenţe, ţinteşte lucrurile concrete. Eastebrook, 49 de ani, este CEO-ul McDonald`s încă din martie 2015. A aplicat în mod cert primul dintre motto-urile sale. A început să reducă cheltuielile.

A decis să mute sediul central al McDonald`s de la periferie înapoi în Chicago. El a lansat pe piaţa din SUA meniul „All Day Breakfast”. Eliminând siropul de porumb bogat în fructoză din aluatul pentru chifle.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti raspunsul * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.